myyhardarsson

Alla inlägg under juni 2011

Av Myy Hardarsson - 29 juni 2011 19:54

Den vill jag helst glömma, elr den har jag glömt xD

Men den jag närmast kommer ihåg va min första kyss me Axel, en kille jag va tsm me i början av 8:an, den va en katastrof, haha sjukt kul att titta tebaka på xD


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 29 juni 2011 19:32

Åkte te Sölvesborg idag runt 12, hälsade på Sam o dem andra innan jag fortsatte vidare te farmor i mjölby :)

Fikade o pratade lite sen åkte vi hem igen, skulle ha tvättstugan vid 4 men dem som hade den tidigare har fortfarande nt lämnat den så fick skita i att tvätta upp handdukarna o allt annat -.-

Satte mejj här o bloggade ikapp, ni kanske har märkt de.

Skulle träffa Philip runt 7, men som vanligt hör han nt av sejj, slutar alltid me att jag sitter hemma o deppar över de sen, går en runda me Mirela vid 9, prata ut igen, fan, detta funkar nt längre.

Bokat tvättstugan imorn mellan 12-16, så får tvätta lite då, schabrak, handdukar o sängkläder, behöver torktumla de ju (har ingen hemma)

Men nu tänkte jag smsa o fråga om Lowe e social elr bakar jag, har sjukt tråkigt o tänker nt deppa över honom mer.


Dagens outfit :

Svart T-shirt me trycket : M.I.L.F (Monster I'd Like To Fluff) från Stupid Factory - Carlings

Svarta Hotpants - Cubus

Svarta Gladiator Sandalar - Skopunkten

Röda Solglasögon - Cubus Senare outfiten :

Rosa bikini - Intersport

Svarta Hotpants - Cubus

Svarta Gladiator Sandaler - Skopunkten


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Av Myy Hardarsson - 28 juni 2011 19:15

Men usch, vilken fråga.

Jag har inga drömmar typ, jag drömmer om att en vacker dag bli lycklig igen, kunna skratta o va glad, inga falska leenden, nt behöva gråta över honom, utan kunna le, skratta o va stolt över att ha honom som min, men ist sitter jag nu hemma, deppar o undrar vad jag gjort för att ha förtjänat detta.


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 28 juni 2011 18:00

Åkte me mamma o Momo te Kristianstad idag, skulle lämna in min Iphone 4 som ska lagas o mamma skulle fixa ny mobil o förlänga sitt abonemang.

Kom ner dit runt 1, gick in på stadium, där köpte jag två par flip-flops för 29kr/st, köpte ett par rosa o ett par svarta :3

Gick sen in på Telenor för att lämna in min älskade Iphone, dem kommer dock nt laga den utan jag får en helt ny ist, kostar mer att laga än att få en helt ny xD

Sen gick vi in på InterSport, men då hittade jag nt bikinin jag ville ha så vi gick vidare in på en jävla massa affärer.

Kom slutligen te Carlings, där hittade jag värdens mest Epic T-shirt, så jag köpte den, 199kr bara, (nt så bara kanske, men för mejj e de bara !)

In på ngr te affärer innan vi slutligen gick in på InterSport igen. då hittade jag min älskade bikini ! 

Tog två faktiskt, en rosa o en blå, då mina andra e för små i bikini överdelen ^^

Åkte te sko punkten o köpte mejj två par skor, ett par svarta gladiator sandaler o ett par svarta höst skor me klack, moms !

Åkte sen te Eko-Hallen o käkade, EKO MÅLET FTW !

Hem o fixa lite, sen kom André, Mimmi o Lowe, stack te Gölen o badade lite, sjukt varmt i den sjön alltså ! 

Hem te mejj o spela poker, dock fuskade Lowe en jävla massa xD

Dem stack halv 10, satte mejj o snackade me Mirela, gick en runda me henne runt halv 11, fick veta en hel del saker jag nt ville veta, men jag visste om dem, ville bara nt se de, ville nt se hur min kille egentligen såg på mejj o hur lite jag betyder för honom, då han kan ljuga för mejj så mkt, vill nt förstå de, nt se de alla andra ser, för folk frågar Mirela hur jag mår, va fan han tänker på när han behandlar mejj som han gör, o säger att jag e värd mer än de han ger mejj, för han kommer bara när de passar honom, har nt hört av sejj på 2veckor, helt sjukt.

Men Mirela bad mejj tänka te, försöka se de själv, för alla dem som känner mejj, som känner honom, dem ser de, men jag vill nt se de.

Satte oss i hamnen, pratade, sen ringde jag honom, jag gjorde de, sa vad jag ville säga, Mirela sa sitt, o han fick nog en riktig funderare.

Gick hem o la mejj runt 3.


Ni kan få bilder på de jag köpte :)

Dagens outfit blev då :

Rosa tröja - HM

Svarta hotpants - Cubus

Svarta kilklack - Br Skor

Röda solglasögon - Cubus


Min fett AzZzöm tröja :D  Blå Bikini  Flip-flops  Skor :D  

Rosa bikini

Gladiator Sandaler ;)


Kramar o Kyssar //: Myy ♥


Av Myy Hardarsson - 28 juni 2011 00:57

Kom på en sak idag, ord e verkligen ingenting, INGENTING !

Du kan säga en jävla massa, men du menar nt hälften av de du säger, utan de e bara tomma ord som folk lever på, som dem tror på, fan va korkad man e som tror på dessa ord.

Själv har jag levt 16år på folks tomma ord, vissa kanske nt fullt så tomma, dem kanske har en grund i de dem säger men allt annat e så överdrivet.

Som ordet Älskar, hur många verkligen menar de när dem säger de ordet ?

Nt ens 10% gör de, de e bara så att de låter bra, som tex denna "fjortiskärlek" som uppstår, man blir tsm me en kille man precis träffat o helt plötsligt "älskar" man denna personen, hur fan kan de gå te ?!

Jag har levt me min mamma i 16år, jag älskar nt henne, jag e nt hemsk när jag säger de, för jag ljuger på så sätt nt för henne heller, jag tkr om min mamma, men hon e för överbeskyddande (stavning), alldeles för på me att bestämma över mitt liv, de tkr jag nt om, jag har en väldigt stark egen vilja, jag vet hur jag vill ha saker o ting.

Ja, jag hatar de ordet, hata e oxå ett starkt ord, men jag verkligen HATAR de ordet, Älskar, ja, jag älskar saker även jag, mina vänner Mirela o Martin e två exempel, min förra ponniie Candiie e ett annat exempel, men de e väldigt få saker jag älskar


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Av Myy Hardarsson - 28 juni 2011 00:52

Jag har inget att skriva, mer än att livet e ett helvete..

Av Myy Hardarsson - 27 juni 2011 19:00

Mina favoriter då :)


Film: Jälvigt svårt då de finns jävligt många bra filmer, men kan ge er ngr jag tkr sjukt mkt om, Remember Me, Troja, Gladiator, Pirates of the caribbean, Titanic, ja


Youtube video: Haha i nuläget e de helt klart fest hos mange, me mangemakers, ska lägga upp den här, så sjukt härlig xD


Låt: Vadå sjukt jobbig fråga ?!

Nejj men jag gillar, Losing you, What are words, Trying to recall, Cut, Human, Still Loving It, Försöker, Snuff, tears dont fall, hollywood hills,  ja


Artist: Sofijha (pinsamt ? Nejj), Chris Medina, Veronica Maggio, Petter, Sebastian Krantz


Band: Bullet for my valentine, Dead by april, In flames, Slipknot, Plumb, Sunrise avenue


Bok: Mitt skitliv, Säg att du älskar mejj, Legenden om darren shan serien, Vampire Academy serien, Twilight serien, Hur kär får man bli ?, Räcker de om jag älskar dejj ?, Som om ingenting


Författare: Katarina Von Bredow


Skådis: JOHNNY DEPP !, Brad pitt


De va dem de


MangeMakers videon me ;)

Enjoy !


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Av Myy Hardarsson - 27 juni 2011 18:30

Idag kom Mathias o Lowe te mejj runt 3, kollade lite på min dator sen när Alexander kom runt halv 5 stack vi te långa sjön.

När vi kom te käringa viken ringde Mimmi o sa att hon skulle komma, så vi fick vänta där tills hon kom ;)

Fick sedan skjuts av Mimmi te H-bryggorna, simmade bort te flotten me Mathias, Alexander o Lowe, Mimmi ville nt bada me oss :(

Men Mathias tyckte synd om henne o simmade tebaka efter 15min, tråkig jävel det där.

Så jag, Lowe o Alexander snackade snusk på flotten, elr Lowe snackad snusk : Dialog 1 : Alexander - Så de va första gången o du kan konstaterar att de nt va bra ?

Lowe - Ja, hennes tänder lix drogs längs me sidorna hela tiden, lix öppna munnen för fan !

Dialog 2 : Lowe - Hon kom lix nt heller så jag fick hålla på ett jävla tag

Alexander - Hel näven upp till sist elr ?

Lowe - Typ, för i helvete kom kvinna !

Alexander - Feistade du henne ?

Lowe - Va nästan så, fast framifrån, blev helt torr i halsen för fan


Simmade sen tebaka te bryggan o klädde på oss, gick sedan hem te Lowe o spelade Poker, jag vann som vanligt o Lowe botade nog Alexanders homofobi xD

Sen stack vi te Klockeback o lekte lite, snackade seriöst me senni, jag e tydligen omtyckt av folk, o har bara haft skit förhållanden o har nt märkt vilka som egentligen vill ha mejj o som e bra för mejj (hm )

Stack hem runt 11


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Ovido - Quiz & Flashcards