myyhardarsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt.

Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma längre än nödvändigt så nu ska jag spara massa pengar, försöka skaffa halvtids jobb som faktiskt lockar mejj o sen försöka fixa lägenhet te mejj.

Bara ngt litet, där jag, Zimba, Torres o Nisse får plats, för jag vill nt va kvar hemma längre, då jag bara krigar me mamma hela tiden o de blir nt bättre för ngn av oss, min psykiska hälsa blir bara sämre o sämre, o sömnproblemen blir värre, kan fan bara sova när jag e me Kevin, Linus elr Tvilling utan att få mardrömmar som tar dö på mejj.

Så ja, mkt på gång just nu, gymnasiet började i Onsdags me, rätt chill vare, klassen e riktigt härlig, o ja, mer än trivas kan man nt göra, då alla e nya, så de e början på någonting nytt detta.


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut !

Vi ska få byta nu (suck)

Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D

Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha me väldigt fin häst :D

Blev väldigt immigt så dåliga bilder.


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 18:30

Jag har värdens mest underbara vänner o kille helt enkelt.

Herman kom te mejj igår runt halv 5, då stog jag o städad kylskåpet, kändes fett nödvändigt då de såg ut som fan -.-

Vi städade klart o runt kvar över 5 smsade älskling att dem satt utanför, mina gullpojkar ♥

Så där ute satt Kevin o Linus, me en varsin cigg i munnen, ovanligt ?

Nejj.

Gick upp, dem åt min kladdkaka medans jag packade sedan vid halv 6 åkte vi te Nytorpet, Herman körde mejj o Kevin Linus, fick ta småvägar då Herman egentligen nt får skjutsa på sin klass 1 moppe... ♥

Kom fram o satte upp tältet, vi lekte runt som vanligt jag o Herman medans dem fick fixa allt själva, mohaha  !

Stack ner o satte oss vid bryggan o kollade på gubbasnopp, nejj faktiskt nt idag, de fanns inga, utan ett par från min klass o öster var bara de, TRÅKIGT.

Så vi stack o handlade, jag Herman o älskling o lämnade Linus ensam kvar, mohaha.

Men Herman fick nt köpa lättöl för damen i kassan ville nt sälja de te oss även om hon i kassan bredvid ville de -.-

Så stack tebaka, fick iaf me oss hem en fanta, godis, tändvätska i mariekex, o såpbubblor :'D

När vi kom tebaka hade Linus gjort en eld, o hittat kantareller xD

Stack o började grilla, gick nt så bra för mejj att stanna idag när jag övningskörde, hm..

Stack sen o bastade, hände mkt jag nt vill ta här men vill bara säga att jag älskar min tvilling, min bästis o min pojkvän mest !

Stack ist tebaka o satte oss i tältet, stack o bastade vid halv 1 ist, bastade te halv 2 sen stack jag o Kevin tebaka, somnade snabbt.

Vaknade idag runt 12, haha hade tydligen pratat i sömnen.

Badade o drog ner allt sen körde vi hem, haha xD

Lite bilder ? :)

  Älsklings bästis ♥ ♥  Hoppa ♥  ♥  Bästis posar o Herman leker ?   Bästis ♥   Tvilling ♥


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 17:51

HÄSTTEST


Första hästen du red? Mulle xD

Första hästen du hoppa med? Izette


Första älsklingshästen? James Joy Xx

Första uteritten? Kaxig

Första tävlingen? Gillion

Första ridlägret? Dot

Första egna stora hästen? James Joy Xx

Första hästen du reda barbacka på? WunderMaid

Första hingsten du red? WigWam Ox


Första stoet du red? Kaxig 

Första valacken du red? Cappan

Värsta hästen du ridit? Ingen, 

Värsta ridläraren/tränaren du haft? Annika

Värsta ritten? Gick omkull me Candiie

Värsta avtrillning/avkastningen? Candiie, när vi slog över o jag fick henne över knäet

Största hästen du suttit på? WunderMaid

Minsta hästen du ridit? Linus

Minsta hästen du suttit på? Linus

Äldsta hästen du ridit? Izette

Yngsta hästen du ridit? Tossan

Din favorit B ponny? Gillion

Din favorit C ponny? Vivaldi

Din favorit D ponny? William

Din favorithäst? James o Gwennie

Din favorit ponny? Lilla prins William o Gillion


Din favoritsadel? Stûbben hoppsadel jag har te William elr Jamies ^^.

Ditt favoritträns? Charisma, annars smala träns så mkt ansikte syns ;)

Ditt favorittäcke? Blå fleece me häst på sidan ^^

Din favoritgrimma? Blå discogrimma

Ditt favoritschabrak? Rött


Pullar eller engelsk? Pullar


Benskydd eller benlindor? benskydd

Skor eller barfota? Skor

Lång eller kort man? lång

Ljus eller mörk fux? ljus

Ljus eller mörk brun? Ljus

Svart eller vit? Svart

Bred eller smal bläs? bred 

Stjärn eller bläs? Bläs

Med eller utan strumpor? Med

Syntet eller läder sadel? Läder

Hopp eller dressyr sadel? Hopp

Hoppning eller dressyr? Hopp


Gammal riktigt gammal bild på mejj o Wunder 2009


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Av Myy Hardarsson - 22 augusti 2011 14:29

Iiih  !

Hur många gånger har jag nämnt att jag älskar True blood ?! :D

Iaf, jag gör de igen, jag AVGUDAR True Blood !

Ställer mejj snart o bakar en kladdkaka, Linus o Kevin kör ju vid 4 så de tar runt 30min för dem att komma hit, innan dess har Tvilling oxå tatt sejj hit för att äta kladdig kaka me oss ^^

Man blir grymt beroende av att spela pokemon har jag kommit på, nt bra alls faktiskt D:

För nu MÅSTE jag verkligen städa o tvätta, men jag vill nt svika mina pokemon, böhö D:

Ska rensa datorn på bilder me,,, fan jag måste sätta igång nu, dumma jävla Pokemon o blogg jävel !

Nejj vi får höras mer sen bloggen, älskar er !


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 22 augusti 2011 13:30

VET NI HUR GLAD JAG BLEV IGÅR NÄR MAMMA SA ATT HON KÖPT ETT M3 KORT TE MEJJ ?! :DDDDD

De första spelet jag köpte te de va POKEMON SOULSILVER !

Så jävla bra e de spelet, hade det te mitt Gameboy innan (goa gamla tider de) men palla ha de där när man kan ha de te sitt DS :D

Iaf, startade upp me en Cyndaquil hos proffesor Elm, så söt e han :'D

Skaffade mejj en Pidgey i lvl 4 vid route 30, o körd mitt rajs me dem tills jag kom te Violet City, då va min lilla Cyndaquil en Guilava i lvl 13 o min Pidgey i lvl 13.

Drog gymledaren Falkner utan problem, o fick min Zephyr badge, Falkner e en mästare på fågel-pokemon så lilla Quilava fick ta hela de gymmet själv då Pidgey knappast skulle hjälpa te ngt.

Fick ett ägg av proffesor Elm direkt efter, som sedan kläcktes rätt snabbt, en liten Togepi, levlat honom te lvl 8 nu på sådär 15min, så de går jävlar snabbt ;)

Fångade mejj en Ekans me, i lvl 4, hon e i lvl 6 nu, men lagt ner mkt tid på Togepi, fångade sen en Mareep i lvl 6, han e i 9 nu, älskar hans sista utväckling, lix dregel över den :'D

Ja, mer får ni sen, nu ska jag döda en ful rattata i lvl 4 -.-


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Av Myy Hardarsson - 22 augusti 2011 13:12

Precis kommit hem, varit o handlat me mammi :3

Stack te City Gross då jag va tvungen att handla lite te ikväll, köpte hem lite vegetariska hotdogs samt vegetariska burgare som jag ska grilla ikväll (ja, jag e vegetarian) hamburgarbröd, korvbröd, choklad o cider te moi :333

Stack o fixade min cp cykel me, vilket nt gick som planerat utan handbromsen dog helt me -.-'

Nu ska jag iaf baka lite kladdkaka, då älskling o bästis kör från Kylinge te mejj runt 4, så måste ha ngt dem kan käka när dem kommer, båda äter tok för mkt -.-

Spela lite pokemon me, hihi jag e lite smått galen i de spelet :33

Städa rummet ska jag me göra, o rensa kläder o tvätta, fan va mkt jag kom på att jag måste göra nu då -.-


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 21 augusti 2011 22:30

Gah, har haft en riktigt skön dag idag

Festen igår va jätte trevlig verkligen, Linus blev as packad o ville hoppa studsmatta o höll igång sejj själv en hel del.

Åkte hem vid halv 12,

La oss för att kolla på Knight and Day men jag deckade ^^

Vaknade 12 idag, haha härligt me 12timmars sömn ;)

Gjorde exakt ingenting, satte oss o kollade på film o åt lite käk, sen klippte älskling gräset medans jag spelade pokemon (ni får mer update om de imorn)

Han åkte te sin far o klippte hans gräs me medans jag lekte o fotade Foxie, hans terrier tik o ni får bilderna under :)

Åkte sen hem te hans o kollade på Män som hatar kvinnor, sjukt bra film !

Han morsa kom hem o vi stack o gick en långtur me Foxie.

Satte oss o kollade på Irene Huss tatuerad ngt o sen tog jag bussen hem :)

Imorn kommer han o Linus te Karlshamn, vi ska dra te nytorpet för att grilla/tälta/bada/basta/dricka me Tvilling, André,Balog,Jennan,Molly, o Bordes :D

Sista gången innan skolan börjar, så de känns fullt rätt att de ska va me dem, vi tältar där me ;)

Nejj nu vill jag sova så ni ska få era bilder ;D

Dock blev dem halv kassa enligt min åsikt, men ge mejj eran så blir jag super glad ;D

Fina Foxie  Leksak !   Söta tjejen  Favorit från idag tror jag :)  Om nt denna e de :)  Trött tjej  ♥ 

Foxan


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards