myyhardarsson

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

Fullt ös = medvetslös,,

Av Myy Hardarsson - 21 augusti 2011 22:30

Gah, har haft en riktigt skön dag idag

Festen igår va jätte trevlig verkligen, Linus blev as packad o ville hoppa studsmatta o höll igång sejj själv en hel del.

Åkte hem vid halv 12,

La oss för att kolla på Knight and Day men jag deckade ^^

Vaknade 12 idag, haha härligt me 12timmars sömn ;)

Gjorde exakt ingenting, satte oss o kollade på film o åt lite käk, sen klippte älskling gräset medans jag spelade pokemon (ni får mer update om de imorn)

Han åkte te sin far o klippte hans gräs me medans jag lekte o fotade Foxie, hans terrier tik o ni får bilderna under :)

Åkte sen hem te hans o kollade på Män som hatar kvinnor, sjukt bra film !

Han morsa kom hem o vi stack o gick en långtur me Foxie.

Satte oss o kollade på Irene Huss tatuerad ngt o sen tog jag bussen hem :)

Imorn kommer han o Linus te Karlshamn, vi ska dra te nytorpet för att grilla/tälta/bada/basta/dricka me Tvilling, André,Balog,Jennan,Molly, o Bordes :D

Sista gången innan skolan börjar, så de känns fullt rätt att de ska va me dem, vi tältar där me ;)

Nejj nu vill jag sova så ni ska få era bilder ;D

Dock blev dem halv kassa enligt min åsikt, men ge mejj eran så blir jag super glad ;D

Fina Foxie  Leksak !   Söta tjejen  Favorit från idag tror jag :)  Om nt denna e de :)  Trött tjej  ♥ 

Foxan


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55


Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥ Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups. Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu. Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag s...

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;) Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;) Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi ha...

Av Myy Hardarsson - 8 september 2011 16:32


Vem fan e gud att döma Döda ett liv sådär på ett ögonblick Säg vem fan e gud att döma. Så jag bygger en egen bro nu För mannen vi ber te bara jävlas me oss Så jag bygger en egen tro nu Vem fan e gud me elden Allt som vi trott på har bru...

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt. Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma län...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut ! Vi ska få byta nu (suck) Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha m...

Ovido - Quiz & Flashcards