myyhardarsson

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Dagen ala Nytorpet me bästa

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 18:30

Jag har värdens mest underbara vänner o kille helt enkelt.

Herman kom te mejj igår runt halv 5, då stog jag o städad kylskåpet, kändes fett nödvändigt då de såg ut som fan -.-

Vi städade klart o runt kvar över 5 smsade älskling att dem satt utanför, mina gullpojkar ♥

Så där ute satt Kevin o Linus, me en varsin cigg i munnen, ovanligt ?

Nejj.

Gick upp, dem åt min kladdkaka medans jag packade sedan vid halv 6 åkte vi te Nytorpet, Herman körde mejj o Kevin Linus, fick ta småvägar då Herman egentligen nt får skjutsa på sin klass 1 moppe... ♥

Kom fram o satte upp tältet, vi lekte runt som vanligt jag o Herman medans dem fick fixa allt själva, mohaha  !

Stack ner o satte oss vid bryggan o kollade på gubbasnopp, nejj faktiskt nt idag, de fanns inga, utan ett par från min klass o öster var bara de, TRÅKIGT.

Så vi stack o handlade, jag Herman o älskling o lämnade Linus ensam kvar, mohaha.

Men Herman fick nt köpa lättöl för damen i kassan ville nt sälja de te oss även om hon i kassan bredvid ville de -.-

Så stack tebaka, fick iaf me oss hem en fanta, godis, tändvätska i mariekex, o såpbubblor :'D

När vi kom tebaka hade Linus gjort en eld, o hittat kantareller xD

Stack o började grilla, gick nt så bra för mejj att stanna idag när jag övningskörde, hm..

Stack sen o bastade, hände mkt jag nt vill ta här men vill bara säga att jag älskar min tvilling, min bästis o min pojkvän mest !

Stack ist tebaka o satte oss i tältet, stack o bastade vid halv 1 ist, bastade te halv 2 sen stack jag o Kevin tebaka, somnade snabbt.

Vaknade idag runt 12, haha hade tydligen pratat i sömnen.

Badade o drog ner allt sen körde vi hem, haha xD

Lite bilder ? :)

  Älsklings bästis ♥ ♥  Hoppa ♥  ♥  Bästis posar o Herman leker ?   Bästis ♥   Tvilling ♥


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55


Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥ Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups. Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu. Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag s...

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;) Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;) Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi ha...

Av Myy Hardarsson - 8 september 2011 16:32


Vem fan e gud att döma Döda ett liv sådär på ett ögonblick Säg vem fan e gud att döma. Så jag bygger en egen bro nu För mannen vi ber te bara jävlas me oss Så jag bygger en egen tro nu Vem fan e gud me elden Allt som vi trott på har bru...

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt. Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma län...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut ! Vi ska få byta nu (suck) Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha m...

Ovido - Quiz & Flashcards