myyhardarsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55

Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥

Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups.

Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu.

Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag se typ okejj ut, lalala, helt omöjligt me andra ord.

O en sak te, jag e grymt röksugen :C

Ut o röka me Kevin nu, imorn har vi morron fodringen te mina älsklingar o Tossan, så tidig morron imorn me då vi ska va där te 9, lalala, tömköra William ute me ska göras, nu blev allt mkt jobbigare, bloggar mer senare Kevin vill ut o röka ;D

Älskar dejj bebis ♥

Kramar o Kyssar :// Myy ♥

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;)

Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;)

Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi har sjukt skoj ihop.

Att skriva ett projektarbete om potatis e väll nt de roligaste man kan göra, men de funkar så länge man får använda sina älskade datorer ;3

Haha kom på en sak, jag Vicks o Reneé e typ bäst på att arbeta  ihop, för ingen vill göra ngt av de xD

Lalala, ska snart installera WoW på skoldatorn me, vadå nörd ? :3

Så jag o Reneé ska gibba på skoltid när vi nt orkar plugga, vilket e typ, hela tiden ;)

Haha, nejj men, svenska väntas nu, tjiho, lalal hörs senare ;)


Kramar o Kyssar :// Myy <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MyyHardarsson

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards