myyhardarsson

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

NYTT POKEMON !!

Av Myy Hardarsson - 22 augusti 2011 13:30

VET NI HUR GLAD JAG BLEV IGÅR NÄR MAMMA SA ATT HON KÖPT ETT M3 KORT TE MEJJ ?! :DDDDD

De första spelet jag köpte te de va POKEMON SOULSILVER !

Så jävla bra e de spelet, hade det te mitt Gameboy innan (goa gamla tider de) men palla ha de där när man kan ha de te sitt DS :D

Iaf, startade upp me en Cyndaquil hos proffesor Elm, så söt e han :'D

Skaffade mejj en Pidgey i lvl 4 vid route 30, o körd mitt rajs me dem tills jag kom te Violet City, då va min lilla Cyndaquil en Guilava i lvl 13 o min Pidgey i lvl 13.

Drog gymledaren Falkner utan problem, o fick min Zephyr badge, Falkner e en mästare på fågel-pokemon så lilla Quilava fick ta hela de gymmet själv då Pidgey knappast skulle hjälpa te ngt.

Fick ett ägg av proffesor Elm direkt efter, som sedan kläcktes rätt snabbt, en liten Togepi, levlat honom te lvl 8 nu på sådär 15min, så de går jävlar snabbt ;)

Fångade mejj en Ekans me, i lvl 4, hon e i lvl 6 nu, men lagt ner mkt tid på Togepi, fångade sen en Mareep i lvl 6, han e i 9 nu, älskar hans sista utväckling, lix dregel över den :'D

Ja, mer får ni sen, nu ska jag döda en ful rattata i lvl 4 -.-


Kramar o Kyssar //: Myy ♥ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55


Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥ Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups. Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu. Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag s...

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;) Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;) Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi ha...

Av Myy Hardarsson - 8 september 2011 16:32


Vem fan e gud att döma Döda ett liv sådär på ett ögonblick Säg vem fan e gud att döma. Så jag bygger en egen bro nu För mannen vi ber te bara jävlas me oss Så jag bygger en egen tro nu Vem fan e gud me elden Allt som vi trott på har bru...

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt. Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma län...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut ! Vi ska få byta nu (suck) Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha m...

Ovido - Quiz & Flashcards