myyhardarsson

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Vem fan e gud att döma ?

Av Myy Hardarsson - 8 september 2011 16:32

Vem fan e gud att döma

Döda ett liv sådär på ett ögonblick

Säg vem fan e gud att döma.

Så jag bygger en egen bro nu

För mannen vi ber te bara jävlas me oss

Så jag bygger en egen tro nu

Vem fan e gud me elden

Allt som vi trott på har brunnit upp

Säg vem fan e gud me elden

Jag saknar dejj

Jag hatar dejj

Jag saknar dejj

 

Jag vet att du nt han lida, men jag saknar dejj lika mkt för de, allt gav du mejj, lyckan, lusten o lärdomen, de tog nästan 1år att hitta dem rätta knapparna på dejj, kan fortfarande nt förstå att due borta, borta för alltid, tack för allt Ville, utan dejj hade jag nog aldrig varit så sugen på att lära mejj mer dressyr som jag e nu, du kanske bara va på låns, tills jag förtstod att de va dressyr jag ville hålla på me, men tack för försprånget du gav mejj o Dawina, jag lovar att nt göra dejj besviken, jag SKA lyckas, för jag Kan, o jag VILL,



Kramar o Kyssar //: Myy ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55


Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥ Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups. Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu. Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag s...

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;) Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;) Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi ha...

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt. Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma län...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut ! Vi ska få byta nu (suck) Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha m...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 18:30

Jag har värdens mest underbara vänner o kille helt enkelt. Herman kom te mejj igår runt halv 5, då stog jag o städad kylskåpet, kändes fett nödvändigt då de såg ut som fan -.- Vi städade klart o runt kvar över 5 smsade älskling att dem satt utanf...

Ovido - Quiz & Flashcards