myyhardarsson

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

Jag har pokemon o en blogg, därför försvinner mitt social liv...

Av Myy Hardarsson - 22 augusti 2011 14:29

Iiih  !

Hur många gånger har jag nämnt att jag älskar True blood ?! :D

Iaf, jag gör de igen, jag AVGUDAR True Blood !

Ställer mejj snart o bakar en kladdkaka, Linus o Kevin kör ju vid 4 så de tar runt 30min för dem att komma hit, innan dess har Tvilling oxå tatt sejj hit för att äta kladdig kaka me oss ^^

Man blir grymt beroende av att spela pokemon har jag kommit på, nt bra alls faktiskt D:

För nu MÅSTE jag verkligen städa o tvätta, men jag vill nt svika mina pokemon, böhö D:

Ska rensa datorn på bilder me,,, fan jag måste sätta igång nu, dumma jävla Pokemon o blogg jävel !

Nejj vi får höras mer sen bloggen, älskar er !


Kramar o Kyssar //: Myy ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Myy Hardarsson - 15 oktober 2011 09:55


Lörda åter igen, Kevin blir 17år idag, grattis te värdens bästa pojkvän ♥ Iaf, jag e som jag e o vaknade redan vid 9, oups. Typ nt gjort någonting i en timme, ska käka lite frukost nu. Kevins släktingar kommer typ runt 3, så då ska jag s...

Av Myy Hardarsson - 14 oktober 2011 09:57

Jag kände på mejj att ni saknade mejj så nue jag tebaka ! ;) Sitter nu i skolan, på min egna skoldator, de ni ! ;) Men iaf, har nu Livsmedel, jag går ju förövrigt resurang o livsmedel, sjukt kul me en helt underbar o fantastisk klass, o ja, vi ha...

Av Myy Hardarsson - 8 september 2011 16:32


Vem fan e gud att döma Döda ett liv sådär på ett ögonblick Säg vem fan e gud att döma. Så jag bygger en egen bro nu För mannen vi ber te bara jävlas me oss Så jag bygger en egen tro nu Vem fan e gud me elden Allt som vi trott på har bru...

Av Myy Hardarsson - 27 augusti 2011 12:32

Dålig update, men jag har varit riktigt upptagen, krigat som fan me mamma o sånt skit, så har nt riktigt orkat sätta igång datorn o skriva av mejj på bloggen, så ja, ber om ursäkt. Men iaf, nu har jag bestämt mejj, jag vill nt bo kvar här hemma län...

Av Myy Hardarsson - 23 augusti 2011 23:15

Preci hem kommen, varit o kollt på hoppträningar för min gamla tränare Peter, gud, han e så bra på att lära ut ! Vi ska få byta nu (suck) Iaf fotade lite så ni får 3smak prov nu ! :D Söt liten ponnie :3  Sandra Johnsson o Peach Passion  Katha m...

Ovido - Quiz & Flashcards